16 Haziran 2017 Cuma

Sahnelere geri döndüm






          Bayağı bayağı bir ara vermişim yazmaya. Eh işte iş, güç birde üzerine İstanbula geldim. Kendimi dana etine abanır bulunca büsbütün unuttum yazmayı. Tabi sizlerinde hakkını yiyemem. Sürekli mesajlar aldım sizlerden. Dürttüklediniz yazayım diye. Üşengeçliğime verin, ülkemi ziyarete gelişimin şaşkınlığı olsun mazaretim. Bu arada çok özlemişim ailemi, yemeklerimizi, İstanbulu. Hindistan güzeldir, hoştur amma bağaaaa ne demeyeceğim lakin, bülbülü altın kafese koymuşlar illede vatanımda vatanım demiş! İşte o duruma zaman zaman yakarışsız gelebiliyorsunuz. 

          En son sizlere falımdan bahsetmiştim. Devamına geçelim o vakit! Efenim Nikocuğum arsasını almış. Hayırlı uğurlu olsun. Peki kız var mı kız? Onu söyle sen bi bakayım. Konuya giriş yapıp soracağımda pek ilgili görünmek istemiyorum. Kendi söylesin istiyorum. Merakıma bağlanacak çok yol denedim ama yok hiç bir açık vermiyor adam. 

          Galiba manitası yok hem fal işte illa bir şey çıktı diye hepsi peşi sıra gelecek değil ya. Nikocuğuma falcıya gittiğimi söyledim. Tabi öncesinde kahve kültürümüz olduğunu, hayata o kahvenin telvesi ile bağlı olduğumuzu (tek göz kapalı dil dışarda emoji) translet gücünün yettiğincesi kadar anlattım. Gayrimenkul aldığını, buraya geleceğini hatta sevgilisi olacağını bile. Önce şaşırdı. Sonra bir arkadaşı ile Ağustos sonrası için tatil planı yaptığını ve Türkiye üzerinde yoğunlaştıklarınıda ekledi. Gel! Gel yavrum gel! Kendim için istiyorsam namert olayım. Ülkem için gel turizme can ver. Döviz girişi olsun gel canım benim dedim içimden. Tabi yine oralı değilmişcesine cool konuşmalarıma devam edip sordum. Hımmm güzel seçim Ağustos sonrası Ege ve Akdeniz güzel olur. Bu bölgeleri tercih edebilirsiniz dedim. ( Ayak yapıyorum bakalım tatil için nereyi düşünüyor öğrenmek için ilgi yoksunu kadın rolündeyim). Biz İstanbulu düşünüyoruz. Birazda iş ile alakalı bir gezi olacak dedi. Aa gerçekten mi eğer öneri ihtiyacın olursa biliyorsun ben İstanbul'da yaşıyorum yardımcı olabilirim. (Hadi bana buraya geldiğinde benimle buluşmak istediğini söyle bebeğim). Nitekim öylede söyledi. Söylemesinde ne yapsın benim gibi dünya güzeli birini görmeden tekrar ülkesini gitmesi onun için büyük kayıp olurdu. 


          Şimdi en önemli kısıma geldik. Faldaki manitadan bahset Nikhil efendi. Falımdaki yakın arkadaşı ile ilişki yaşamaya başlayacaklarını söyledim. Ve şu her resimdeki bitişik ikizi ile sevgili olabileceklerini hatta çok yakışacaklarını ekledim. (Umursamaz davranışta sınır tanımıyordu). Kesinlikle böyle birşey olmayacağını, yakın arkadaştan öteye gitmeyecek bir ilişkileri olduğunu söyledi. Yaaa hadi be ordan biz abi deme lazım olur zihniyeti olan topraklarda yetişmiş bir nesiliz. Sen kimi kandırıyorsun canım deyip içimden Hıhı evet tabi anlıyorum ile konuyu kapattım sözüm ona.


          Ve beklemeye başladım.... Büyük lokma ye, büyük konuşma demiş Atalarımız. Bakalım ne olacak...

          

3 yorum:

  1. Ne güzel bir hayat hikayesi anlatımınızda harika merakla devamını bekliyorum ����

    YanıtlaSil
  2. Devamini bekliyoruz hikayenin :)

    YanıtlaSil
  3. anlatım tarzın efffsanne be abla sdjjs

    YanıtlaSil